Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
November 29, 2021, 10:28:50 PM
Home Help Search Login Register
News: Tonberry is serious business We respect your opinions!

+  Tonberry
|-+  General
| |-+  Music Discussion
| | |-+  WHY!?!!?
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: WHY!?!!?  (Read 8322 times)
Alice the Sister
Sr. Member
****
Posts: 445



WWW
« on: March 18, 2008, 06:01:11 AM »

Why do you listen to what you listen to? Is it because you wish to feel cool? Because you want to be different? Because that band is posh, and you want to fit in? Because you're a shallow son of a bitch with no taste, and only a hand to hold on the way across the roads.

Or are you sleeping and you feel like God gave you a message to deliver to the masses about how cool you and yr music is compared to the "generic everything else"


LOLOLOL XD.

Amirite?
Logged

BFM OMFZG , YEZ I R HAPPY
♪└|∵|┐♪└|∵|┘♪┌|∵|┘♪
Full Member
***
Posts: 204


« Reply #1 on: March 18, 2008, 06:16:15 AM »

Quote
Because you're a shallow son of a bitch with no taste


Maybe  Roll Eyes
Logged
Culo
Sr. Member
****
Posts: 416


Pleito hunter


« Reply #2 on: March 18, 2008, 06:23:03 AM »

Because suddenly I felt the Backstreet boys were aging, balding and I felt I was getting too rebel for them. Dir en grey was the next step,  and now I'm listening to such cool bands as Lolitard23zkuuu and AGE OG EP. Truly l337 stuff, if you ask me.

OMG, wait a second, I have something coming out of my head. A fart

EDIT:
« Last Edit: March 18, 2008, 06:26:52 AM by ליצור ציוליצור ציורים שונים ולהציג ריטי גרפיקה אחרים. דוגמאו » Logged

Fag who reads
MY BABY DADDAY P-GWIDDLES
Sr. Member
****
Posts: 459



« Reply #3 on: March 18, 2008, 06:54:52 AM »

Because OMG SHINYA KYO-SAMA KAWAII NEEEE SUGOI DESUUUUUUU
Logged

"vk is a fucking dead fad" - signal to noise
♪└|∵|┐♪└|∵|┘♪┌|∵|┘♪
Full Member
***
Posts: 204


« Reply #4 on: March 18, 2008, 06:55:51 AM »

bou is suppah kawaii

as aids
Logged
signal to noise
Hero Member
*****
Posts: 767


roh! roh! fight the powaa!!


WWW
« Reply #5 on: March 18, 2008, 07:02:11 AM »

Because OMG SHINYA KYO-SAMA KAWAII NEEEE SUGOI DESUUUUUUU

couldnt have said it better myself.
Logged

REQUESTS!!!!!
OOOOO a.k.a. MUGEN album
Username
Full Member
***
Posts: 137



« Reply #6 on: March 18, 2008, 07:42:28 AM »

bcuz the guyz r prety XD i dun even lisen 2 the music XD i jus watch lives and pvs XD!!!!!!111111 XD
« Last Edit: March 18, 2008, 07:44:19 AM by Username » Logged

Soulseek name: Cactuar
nekki_chibi
Hero Member
*****
Posts: 776



WWW
« Reply #7 on: March 18, 2008, 03:22:52 PM »

ALICE KAWAIIII
NICE THREAD
Logged
Kyο
Hero Member
*****
Posts: 572


lol im kyo


WWW
« Reply #8 on: March 18, 2008, 05:58:30 PM »

Cuz listening 2 japanese music makes me soooo original, duh! Every1 else conforms and likes whats on the radio lol
Plus the boyz are just to cute haha
Logged

I like going to potlucks and playing backgammon.
32/M/skate park if u wanna cyber.
Yumeko
Hero Member
*****
Posts: 510


ROCK はしにません!!!


WWW
« Reply #9 on: March 19, 2008, 10:20:26 PM »

Well VK and boybands are looked down on here and/or Japan LOL...so no I don't listen to it to be cool ^^v  I just listen to whatever I want to; I don't really give a shit what other people think. 
Logged

drawing by me...
MR. Potato
Jr. Member
**
Posts: 65



« Reply #10 on: April 20, 2008, 12:38:52 AM »

i was searching for something heavier than madonna and britney....... so im in this right now japanese Rock is Da best yeah Miyavi RUlzzzz so sexyyyy
Logged
Jenova
Newbie
*
Posts: 48


lolwut


« Reply #11 on: April 24, 2008, 09:11:32 AM »

BECUASE IDK IF THATS A BOY OR NOT BUT THATS HOT
Logged

Im in ur torrent board taking ur moosix
odoroboujohn
Sr. Member
****
Posts: 304


My old clothes don't seem to fit now!


« Reply #12 on: February 16, 2009, 07:56:14 AM »

So IS yo' FACE~!
Logged

Livin' like a bug ain't easy
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 19 queries.